REGULAMIN UCZESTNICTWA W KONFERENCJI SAFETY AUTOMATION
-
Postanowienia ogólne
-
Przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników i Partnerów konferencji naukowo-technicznej Safety Automation, której Organizatorem jest Omega Communication Dorota Sapija z siedzibą przy ul. Puławskiej 12a/8; 02-566 Warszawa
-
Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
-
Organizator: Omega Communication Dorota Sapija z siedzibą w Warszawie, przy
ul. Puławskiej 12a/8, 02-566 Warszawa,
-
osoba fizyczna lub prawna składająca deklarację uczestnictwa w konferencji przez rejestrację elektroniczną,
-
podmiot trzeci, osoba fizyczna lub prawna, która wykupiła usługi promocyjne zgodnie z cennikiem Pakietów Partnerskich,
Potwierdzenie udziału: komunikat wraz z fakturą Pro Forma wysłany przez Organizatora konferencji w odpowiedzi na zgłoszenie dokonane przez formularz online,
Konferencja SAFETY AUTOMATION: płaszczyzna wymiany doświadczeń i najlepszych rynkowych praktyk w zakresie bezpieczeństwa maszyn przemysłowych. Konferencja adresowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla - osób pełniących stanowiska pracownicy służb utrzymania ruchu, projektanci maszyn, pracownicy działów: jakości, BHP, inwestycji, kadra naukowa wiodących polskich uczelni technicznych. Konferencja odbędzie się w dniach 12-13.12.2017, w Kielcach, w hotelu Binkowski ****.
-
Warunki uczestnictwa
-
Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Powoduje także powstanie obowiązku dokonania płatności za zamówiony pakiet uczestnictwa.
-
Uczestnik zobowiązany jest dokonać zgłoszenia do dnia 10.12.2017.
-
Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
-
Organizator informuje, że wskazane przez Uczestników dane osobowe będą przechowywane w sposób zabezpieczający przed ich ujawnieniem i przetwarzane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. No 101, poz.926 z późn. zm.).
-
Organizator oświadcza, że dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora i upoważniony przez niego podmiot Siemens sp. z o.o. w celu organizacji konferencji/lub marketingu bezpośredniego, związanego z przesyłaniem informacji i materiałów promocyjnych. Organizator gwarantuje prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak również żądania zaprzestania przetwarzania danych po zakończeniu konferencji.
-
Uczestnik poprzez formularz rejestracji wybiera z dostępnych rodzajów uczestnictwa pakiet konferencyjny.
-
Po zakończeniu rejestracji Organizator wysyła informację drogą elektroniczną będącą potwierdzeniem przesłania zgłoszenia.
-
Pozytywna weryfikacja zgłoszenia przez Organizatora skutkuje wysłaniem drogą elektroniczną potwierdzenia udziału w konferencji, którym jest wiadomość z załączoną fakturą Pro Forma.
-
Każdy zarejestrowany uczestnik ma zagwarantowane materiały konferencyjne, wyżywienie, atrakcje integrujące oraz zakwaterowanie zgodnie z wybranym rodzajem uczestnictwa.
-
Materiały konferencyjne mogą zostać rozszerzone o dodatkowe świadczenia ze strony Partnerów Konferencji.
-
-
Płatności
-
Rejestrujący jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w konferencji.
-
Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 590 PLN netto (+23% VAT) w przypadku wyboru uczestnictwa z noclegiem w pokoju jednoosobowym, 490 PLN netto (+23% VAT) w przypadku uczestnictwa z noclegiem w pokoju dwuosobowym oraz 390 PLN netto (+23% VAT) w przypadku wyboru uczestnictwa bez noclegu.
-
Płatność powinna być wykonana przelewem w terminie określonym na fakturze pro forma.
-
Płatności należy dokonywać na rachunek bankowy Organizatora: 89 2130 0004 2001 0197 5515 0003; Volkswagen Bank Polska S.A.
-
Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Organizatora, Organizator przekaże Uczestnikowi środkami komunikacji elektronicznej na adres email wskazany
w formularzu rejestracji fakturę VAT. Faktura w wersji papierowej wysyłana jest jedynie na wniosek uczestnika. -
Przeliczanie stawek PLN na EUR dokonywane jest wg aktualnego średniego kursu EUR ustalonego przez NBP z dnia wypełnienia formularza rejestracyjnego przez Uczestnika.
-
Terminowe dokonanie płatności wymaganych niniejszym Regulaminem jest warunkiem uczestnictwa w konferencji.
-
-
Rezygnacja z uczestnictwa
-
Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów uczestnictwa w wysokości 50% wpłaconej kwoty w przypadku zgłoszenia rezygnacji do dnia 28 listopada 2017 roku.
-
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w konferencji po 28 listopada 2017 roku poniesione koszty uczestnictwa nie są zwracane.
-
Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: mfudala@communication.pl. Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
-
-
Ochrona danych osobowych
-
Dane osobowe Uczestników przechowywane są w czasie funkcjonowania formularza rejestracji oraz po tym terminie w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za zakupione produkty lub usługi.
-
Za zgodą Uczestnika zebrane informacje mogą być gromadzone w jednej lub wielu bazach danych bezpośrednio lub pośrednio utrzymywanych przez administratora Organizatora oraz Partnerów współpracujących z Organizatorem w ramach konferencji.
-
Administrator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.
-
-
Postanowienia końcowe
-
Koszt przejazdu na Konferencję Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.10.2017.
-